BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 10, 2011

S O M B O N G . . ! !

S O M B O N G..?? yes! so what..??


eee..! geram betul..ntah apa2 ntah!
memandai je ckp org sombong! helooo....
mna ada sombong lah! 
dah awk tu kita tak kenal, xkn nk main terjah je tepuk bahu ckp

'eh mattt! macm pernh nmpk muka kamu ni ye! ank mak temah jiran sebelah yg bela ayam berak kapur tu ye?? betul kan?? haa! ye lah maattt..ni aku ni jiran main anak2 patung dengn kamu dulu! kamu tak engat ke??'
:sambil menepuk2 bahu dia:

hah! nk cik sheera buat ke kamu mcm tu ke??
adoyai...fikir lah! cik sheera nk pompuan...xkan main terjah je tegur..
yg awk tetiba cakap cik sheera sombong nape??
haa..kan dah angin cik sheera satu bdan! siap kena minum eno halia lagi..
geram giler batak..benci tau org cop2 sombong ni..
bukn sombong! tak tau mcm ne nk layan org yg tak kenal
sebb dulu2 mak dh ajar, org tak kenal jgn layan!
hah! lau nk kenal, buat lah cara betul..
dok 'peewwiittt' ntah apa2..
engt cik sheera ni spesis kelapa sawit ke??

pastu kita tak layan, ckp sombong!
awk tu nk apa?? nk ngorat ke..??
kot ye pun, bia lah kena caranya..gentleman lah cket!
ni pewit2 sampai terjelir lidah + tersembur2 liur! eeuuu!
tak nak ok..btw! cik sheera dah ada bf..
:kerek nk bagi tahu!: =.=" haha! so...lau xnk mula2 bertegur dh dibenci,
so buat cara betul ++ mulut tu jgn puaka sgt ok!
sapa lah nk kawan dgn PUAKA..!!
eeeuuu...sekian! wasalam!

2 orang conteng di sini..:

^mAsHiMarO^ said...

tengok pada rupa sheera... orgnya xsombong..... hehhheee.....

sheera anastsya said...

memg laa...cik sheera tak pernah sombong ngan org..kecuali org tak kenal mmg lah tak tegur kan...kannn... :P